Followers

Thursday 15 November 2018

BBM 3410 Tugasan Online Video Adobe


Assalamualaikum dan salam sejahtera..



Hari ini Prof Dr Normaliza tiba-tiba menggantikan kelas amali kepada kelas online..Seronok memang seronok sebab takyah masuk kelas kan tapiiiii adanya kerja online mmg buatkan hati ni gelisah la..mandi x basah, makan tak kenyang..sbbnye selagi tak selesai kerja2 ni memang x senang la nak buat bende lain kan..

Ketua kelas ckp prof akan bagi arahan pada pukul 12 tengahari. Tgh syok nk makan tadi, tangan ni x lepas2 pegang fon sbb nk tunggu arahan Prof..hahaha. ok ni tipu sikit. x pegang fon pun.Sambil makan , sambil dengar member sebelah sembang2.. Yela member pun bukan dari fakulti lain-lain..Member dari kelas yang sama jugak..jadinya cool je tunggu arahan prof tadi.. Lepas je tau  arahan tu, kami siap g jalan-jalan cuci mata dulu kot..hehe. sorry prof


Dan kisahnyerrr lepas balik makan baru la masing-masing bukak laptop untuk settlekan kerja prof..Aku rekod dye, dye rekod aku..Ikutkan video ni nak buat lebih la dari 3 minit kan tapi prof tetapkan buat 3 minit je..oleh sebab aku ni x pro sangat gune adobe, jadi tutorial buat adobe ni x sempat siap dalam masa 3 minit..huhuu.. saya da cuba prof buat tapi x bolehla..maaf prof..jangan marah nanti muka kedut x comel macam sekarang dahhh..hehhehhe




Jadinye ini la video saya prof..xde persembahan yang menarik sangat pom sbb saya ni bukannya nye orang yang menarik..sedihhh..hahaaha..k tu jela nk tulis. Nanti bosan plk org nak baca. kbye. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment