Followers

Friday 9 November 2018

BBM 3410 Adobe Photoshop Yang Rumit

Assalamualaikum n hai gaiss..





Hari ni saya ingin membuat sedikit perkongsian mengenai Adobe PhotoShop. Alkisahnya, kami yang mengambil subjek multimedia dalam bahasa dikehendaki memuat turun Adobe Photoshop bagi memudahkan pembelajaran kami.





Oleh kerana laptop saya tidak pernah memuat turun aplikasi itu, maka saya mengalami sedikit kesukaran ketika mencari aplikasi itu di laman web. Terdapat satu aplikasi yang saya muat turun adalah virus yang menyebabkan laptop saya menjadi sedikit lembap. Hmmm..kesian lappyy saya.





Walau bagaimanapun, seiring masa berlalu membuatkan saya menjadi sedikit terbiasa dengan aplikasi ni dan saya mampu untuk menyiapkan tugasan yang diberikan dengan menggunakan adobe Photoshop. Terima kasih Prof.

No comments:

Post a Comment