Followers

Wednesday 14 November 2018

BBM3410 Twitter Tweet Tweet



Assalamualaikum dan salam sejahtera gaiss..




Bace tajuk pom da tau kan ape saya nak kongsikan pada hari ni..sebenarnye gaiss, pelajar yang mengambil subjek multimedia dalam bahasa ni dikehendaki untuk membuat akaun twitter, instagram dan blog..twitter ni merupakan aplikasi di mana penggunanya boleh menghantar dan menerima mesej di samping mampu memuat naik status yang tidak melebihi 140 aksara..

Melalui twitter ini, saya mampu mengenal rakan sekelas dengan lebih baik memandangkan mereka selalu memuat naik status mengenai perkara yang mereka lakukan.


Saya telah akaun twitter ini pada dua tahun yang lalu namun tidak berapa aktif memandangkan saya masih lagi belum biasa menggunakannya.
Melalui subjek multimedia ini, saya menjadi lebih aktif dari sebelumnya..berikut merupakan akaun twitter saya..

No comments:

Post a Comment