Followers

Tuesday 25 September 2018

BBM3410/18; Hai..Selamat berkenalan.. Berikut merupakan sedikit sebanyak maklumat mengenai diri saya

Hai dan assalamualaikum. Selamat berkenalan semua..😊😊

 Terlebih dahulu izinkan saya memperkenalkan diri..Nama saya Nuraziemah Bintii Che Mat Lazin dan berumur 23 tahun. Saya masih muda rupanya😂😂..Buat masa sekarang saya merupakan seorang pelajar tahun akhir di Universiti Putra Malaysia. Hanya berbaki beberapa bulan sahaja lagi sebelum saya mengucapkan selamat tinggal kepada semua kawan-kawan yang saya sayangi😭😭. Saya suka memasak dan menonton filem yang berbentuk  pengembaraan. Saya berasal dari Negeri Terengganu namun telah menetap di Serdang, Selangor selama 3 tahun. Saya masih lagi berstatus bujang sepenuh masa dan tidak berniat untuk menamatkan status tersebut dalam masa terdekat ini..hehe..

Terima kasih kerana meluangkan masa melawat profil saya.

No comments:

Post a Comment